dirty banana girl

hitta nyss en banan som kan likna sig vid (ursäkta ordvalet) en svart curved penis.. i min väska med alla körkortsböcker. hoho så fantastiskt.. kommer lukta snuskig banan omkring mig när jag går till körskolan imorgon.
Dagens händelser förutom bananen är vandring i regn med Måns till Mediamarkt. Det visade sig vara julmingel. hoho i julvädreee,, nämen vi spela lite bilspel. vann! Nästan. Måns köpte ett nördspel och var happy. Jag var mest putt över regn. Sedan käka vi pizza och gick hem. Jag var depp av vädret så vi bestämde oss för att rocka till massa grymma rockhits för att få mig på bättre humör! Tandborstar som mickrofoner och headbangin för hele slanten. Tänk vad måns gör för min skull. Haha.. men kan dock säga att jag var den enda som verkligen levde mig in i det.. bra det för jag blev glader igen. Nu gick han med och jag ska se Eva och Adam och ha nostalgikväll!!

Btw.. förlåt för hemskheters dåligt bloggande, om det nu finns någon kvar som läser våran apcoola blogg!?!?
Senaste braiga händelse var när vi fira Saras födelsedag! nu är detta en fotoblogg så jag känner en obligation av att ladda upp lite snygga och osnygga bilder. mest osnygga kanske..enjoy







Ibland är det bara för fantastiskt att vara i dimman med fantastiska vänner!
Stolen här braka ihop. Sara och karin flög som små vantar. himla skoj faktiskt. och pinsamt.
Jappjapp HA DE FINEMANG!!!!!!! har lärt mig för andra gången hur man gör en haj i chatten!
(^^^) note to myself.. helena kommer knappast avslöja det x 3

HARE! eller kanin.. he he he /Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0